vrijdag 22 november 2013

Herfst Inspiratie [FALL]

Hoi! Wat is het toch weer lang geleden, ik moet echt vaker artikels plaatsen sorry guys.
Vandaag wil ik is een keer niet hele verhalen typen die jullie dan weer (overdreven) úren lang moeten lezen, ohnee hoor. Vandaag lekker een artikel met leuke inspiratie van herfst.
Want ja, even genieten hoort erbij!
Dus pak snel eventjes een kopje thee of koffie, misschien zelfs warme chocomelk en lees verder !

Zal binnenkort ook zelf leuke foto's schieten en plaatsen!
Oke, rustig maar, haha! Hier zijn de foto's.






















Dit waren de foto's al weer, zal binnenkort is een herfst/winter DIY opzoeken, ideeën? Sta ik altijd voor open!
Ohja, wat moet ik halen voor pakjesavond, ik wil heel graag een gel nagel lamp & de benodigheden, maar dan ben ik weer bang dat ik dat snel zat word.
Wat vragen jullie voor pakjes avond? Heb je je schoen al gezet? Zoja wat heb je erin gekregen?

Liefs, Vivian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten