zaterdag 9 november 2013

Snelle make-up looks van de Action [ BUDGET ]

We kennen het allemaal.. Dat moment dat je snel weg moet, maar toch niet met niks op je gezicht weg wilt gaan. Hier snelle budget tips, die jou misschien kunnen helpen?
Verder kon ik niet fotograferen want ik schrijf dit artikel niet thuis, vandaar plaatjes van het internet! P.S. Ik laat alleen producten van de Action zien, zodat het voor iedereen een beetje betaalbaar blijft!
Als je maar 1 minuut hebt
Binnen 1 minuut hoef je er niet altijd slecht uit te zien tóch.
Voor mensen klinkt het misschien een beetje onlogisch als je binnen 1 minuut een make-up look hebt.
Klopt, je kan natuurlijk geen volledige look maken, maar je ogen en je lippen zijn zeker de blikvangers van je gezicht.
Vandaar is het het beste om in die 1 minuut daar iets aan te gaan doen.

Ik zou beginnen met een mascara, omdat dat je ogen meer laat spreken!
Een goede mascara verlengt je wimpers en maakt ze voller.
Deze vind ik erg goed.

Je kan hem ook in het blauw kopen, die is waterproof.

Verder met je lippen, als je maar 1 minuut de tijd heb, moet je iets op je lippen hebben wat je lippen een mooi basis kleurtje geeft, snel aan te brengen is, maar vooral: die lang blijft zitten!
Laatst heb ik een leuke gekocht, namelijk deze.
Niet een hele duidelijke foto, maar ik wou even de belangrijkste kenmerken laten zien.
Deze heb ik gekocht alleen dan in een wat donker kleurtje.
Deze blijft goed lang zitten, en er zit een spiegeltje bij, wat véél handiger is! Zeker als je maar een minuut hebt!
Verder als je wat vroeg op moet staan, en het misschien - in deze wintertijd - nog donker is in de ochtend, is een extra lampje altijd handig! Ook deze zit er in, super handig, en superfijn!

Als je 5 minuten hebt

Vijf minuten, nja, dan weet je niet echt of je iets nét niet of juist wel moet doen.
Je hebt nu wel 5 keer zo lang de tijd, dus tijd om je huid wat egaler te maken!
Zo kan je een BB cream gebruiken, een BB cream verzorgt je huid goed, wat je in 5 minuten wel kan gebruiken.
Deze 2 kleurtjes heb je bij de Action, ik heb ze zelf niet, ik denk dat Light sowieso te licht voor mij is, en zo denk ik ook bij Medium, omdat ik al een keer zo'n BB cream heb uitgetest in die kleur.
Omdat ik ze zelf niet heb, kan ik er ook geen oordeel over geven, ik ben wat blog's nagegaan, en wat foto's van voor en na resultaten bekeken. De dekking vond ik op zich wel gaan, en verder kwamen er niet vele slechte reacties over, meer dat het wel ging.
Verder kan je wederom nu weer een lipgloss gebruiken. Die ik net dus ook al liet zien.
Deze dus.
Verder ook weer de mascara.


Als je 10 minuten hebt
Tien minuten... Soms red ik het wel met mijn make-up, maar soms ook niet!
Hier gewoon makkelijk wat je in 10 minuten zou moeten redden.

Een concealer, handig voor je onzuiverheden!


Verder kan je dan nog een foundation aanbrengen, dit is - volgens mij - een compact foundation, tenminste, zo ziet hij er uit. Zo kost het je weer tijd, en hoef je het niet af te poederen!
Deze heb je - denk ik - in verschillende huidtinten.
Nu heb je ook tijd voor een blush.
Een van mijn blushes die zeker favoriet zijn, is die van de Action.
Wat een fijne blush en deze is zeker goed gepigmenteerd.
Ook had je veel kleuren, zag ik! Je hebt ook de ronde versie, maar ik heb de vierkante/rechthoekige (zie hierboven).

Sinds dat ik de gel eyeliner van de Action heb uitgeprobeerd, gebruik ik geen andere meer.
Wat een schande hé, nou een schande? Zeker niet! Zo budget maar toch zó goed! Ongelooflijk.
Deze gebruik ik.


Wederom kan je weer een mascara gebruiken.


Nu heb je wat meer tijd voor je lippen, heel fijn, want je kan nu een lipstick aanbrengen!
Ik heb een paar lipstick's van de Action en ze gaan wel. Fijn en veel kleuren.
Ze zijn verpakt per 2 en zo kan je van nude kleurtjes tot knál rode lipstick's vinden in het assortiment!
Zo moet je altijd per 2 kopen, als je er maar 1 nodig hebt. Maar dat maakt niet uit, voor die prijs!


Dit waren de tijd tips weer! Bedankt voor het lezen.

Wat is jouw favoriete product van de Action? Wat gebruik jij in 1, 5 of 10 minuten?

xx Vivian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten